كاش مي شد
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

كاش مي شد عشوه معشوق ديد


كاش مي شد رنج عشقش را كشيد

كاش مي شد بانگاهش تر شويم

كاش مي شد ناز او را هي كشيد

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


با پاي دل قدم زدن آن هم كنار تو

باشد كه خستگي بشود شرمسار تو

در دفتر هميشه ي من ثبت مي شود

اين لحظه ها عزيزترين يادگار تو

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


تو مثل راز پاييزي و من رنگ زمستانم

چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نمي دانم

بدون تو شبي تنها و بي فانوس خواهم مرد

دعا كن بعد ديدار تو باشد وقت پايانم

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 



تو از دردی كه افتادست بر جانم چه می دانی؟

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو كتمان عشقت بود در حالی

كه از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


چشم من چشمه ی زاینده ی اشک

گونه ام بستر رود

کاشکی همچو حبابی بر آب

در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود...

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


اي نگاهت نخي از مخمل و از ابريشم

چند وقت است که هر شب به تو مي انديشم

به نفس هاي تو در سايه سنگين سکوت

به سخنهاي تو با لهجه شيرين سکوت

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


روز روشن میره باز شب میرسه

غم میاد به هر دری سر میزنه

مگه میشه چشامو هم بزارم

وقتی غم قلبمو خنجر میزنه

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


باز هم با نام تو افسا نه اى گلريز شد

باز هم در سيـــ‌ ــ ـ‌ــنه ام عشق تو شور انگيز شد

باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگير میشوم

باز هم با ياد تو سر شار رويا میشوم

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


و چه دانی که پس هر نگه ساده من

چه جنونی، چه نیازی، چه غمی ست؟

یا نگاه تو که پر عصمت و ناز

بر من افتد، چه عذابی و ستمی ست؟

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


در شبان غم تنهایی خویش

 عابد چشم سخنگوی توام

من در این تاریکی

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


تقســیم کردیـــــــم از ازل مـن بـا دل تو

تنها تـرین فصل دلـــــــــــــم تنها دل تو

دیگر چه فرقی میکند وقتی شکسته ست

باشد دل من ریـــــز ریــــــــــز ویا دل تو

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


مجنونــــم و مستم به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچــــــاره شکســتم

مجنونــم و دستم به دامان تو بستــــم

هــشیار شدم آخر از دام تو جستـــم

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 



من هنوزم عاشقم باید تورا پیدا کنم

این دل ماتم زده را ناگهان شیدا کنم

من ندانم اسم تو شاید هنوزم دیر نیست

ممکن است امروز نامت ناگهان پیدا کنم

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


کنارم سایه ی یاری درون قلب من پایش

چنان آزرده از یارم که دیگر برده ام یادش

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 



ســـ ــینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت

جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 



برو راه وفـــا آمـــوز که من بار ســفر بستـــــم

اگر از مقصدم پرسی بدان راه رها جستـــم

برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

اگر از عاقبت پرسی بدان از دام تو جستـــم

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


تاریکم ای یلدا مهتاب می خواهم

لب تشنه ام ای اشک ، سیلاب می خواهم

در حسرت موجم ، باران کفافم نیست

درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


یا با من مدارا کن که من مجـــنونم و مســـتم

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

بیا با من مدارا کن که من غمگین و دلخستم

اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بســتم

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


چشمه ی چشمای تو دریای اب

چشمای خسته من دنبال خواب

با خیال تو شبا چشم من خواب نمیره

برق اون چشمای مست دیگه از یاد نمیره

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: